måndag 25 september 2017

Matsedel v 39

Äntligen är jag på banan igen viktmässigt! Jag är inte nere helt på min målvikt, men en bra bit på väg. Maten är bättre och mer kontrollerad igen, jag kör mina 2-3 pass på gymmet och har det lugnt runt mej. Nåja... magen spökar ju fortfarande... men det är som det är med den saken.

Nu är det lugnt ett par veckor till och dem ska jag utnyttja på bästa sätt. Snart är det Bak- och Chokladmässan, om tre veckor är det pressdagar med fullt ös och sedan drar jag iväg till Kroatien några dagar. Men tills dess är det lugnt!!! Jag gillar lugnt, gärna tom lite tråkigt  :-)

Här är veckans matsedel:

Måndag: Pasta med zucchini och festaost 3 SP plus pasta
Tisdag: Fisk i ugn med grönsaker 3 SP plus potatis
Onsdag: Kyckling provencale 4 SP plus ris/pasta
Torsdag: Filegryta med ananas 4 SP plus ris
Fredag: Snabblagade curryräkor 6 SP plus pasta
Lördag: Blomkålspizza 4 SP
Söndag: Lasagne 9 SP

Jag ska testa lite nya recept både på mat och bak under veckan, så håll koll på min intsagram @marlenerinda  :-)

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: