fredag 6 februari 2015

Shoppinggalen!

Före- och efter viktminskningen
Jag har varit ganska måttlig med att köpa kläder och tänkt mej för ganska många varv innan jag slagit till. Förut... Läget förändrades ganska mycket i augusti.

Efter min bröstförminskning har jag blivit klädgalen! Jag erkänner att jag köpt mycket mer kläder än jag faktiskt behöver. En hel del behövde jag, allt till överkroppen skulle ju bytas ut, men det blev betydligt mer än nödvändigt...

Å jag shoppar inte bara till mej utan till resten av familjen också. Det är knepigt att hitta kläder till Martin eftersom han är så lång och stor, kort överkropp och låååånga smala ben med benig rumpa. Men nu har jag hittat Spelbutiken.se som har jeans i en mängd olika modeller och prisklasser. OCH storlekar! Flera av mina favoritmärken finns där, som tex Adidas och Nike. Äldste sonen är inte särskilt intresserad, men han låter mej köpa det jag tycker att han passar i och ska ha. Så jag får göra lite som jag vill till de här två herrarna när det gäller kläder och det gör jag!

Man kanske blir shoppinggalen när man en gång haft en kropp som inte funkat med något (övervikt och E-kupa) och sen går ner i vikt och får en C-kupa och kan ha vilka kläder som helst? I Martins fall handlar det ju om hela 60 kg som försvunnit. Det finns en förklaring till allt!

Det låter som nån slags spelsida, men är faktiskt en onlinebutik med massor av olika grejer. Här finns nästan allt och till helt ok priser. Ett ställe att titta ännu närmare på till nästa jul  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: