måndag 20 oktober 2014

Shoppa loss på Ellos i i vår

En av pressvisningarna förra veckan visade bla upp Ellos vår- och sommarkläder. Å jag som redan nu handlar en hel del där blev himla glad. Det kommer en massa fint i vårens kataloger kan jag avslöja. Enkla kläder men med det där lilla extra, bling, pärlor och annat kul.

Det är SPALT PR som har Ellos grejer, men jag fick även ta del av Helly Hansen, Diesel, Vagabond, Ilse Jacobsen, Adidas, Hunter, Ipanema och en massa andra märkens nyheter. Att gå runt bland alla fina grejer, att få klämma och känna är en otrolig förmån. Man upptäcker nya märken och stilar som man inte ens visste att de fanns och får nya idéer på hur man själv vill klä sej och se ut.

Här på SPALT såg jag ursnygga stövlar!!! Och en massa fina träningskläder som fick det att rycka ordentligt i benen. Här fanns även skid- och friluftskläder i mängder, skidhjälmar och både sol- och skidglasögon. Lite smycken hittade jag också  :-)

Jag har börjat hitta min stil och vad jag verkligen vill ha för kläder. Här hittade jag en hel del faktiskt. Jag har kommit fram till att det ska vara enkla skärningar, inga krusiduller men gärna lite bling. Klackar är välkomna men inte högre än 5-6 cm, då går jag nämligen fult... Gärna starka färger och roliga detaljer. Så var kläderna här! Jag kunda tagit hem nästan alltihop! Vårens kläder är alltså helt och hållet i min smak, så nu ser jag fram emot nästa år. Hoppas tiden går snabbt...

Att hitta sin stil är svårt och man kanske aldrig gör det helt och hållet. Så nu undrar jag förtås om du hittat din?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: