torsdag 13 februari 2014

Lite lugnare nu



Sitter på pendeln på väg in till stan för en presslunch med temat vår och trädgård. Å på lördag ska jag på ett bloggevent med kvinnan i fokus. Men sen är det lugnt i flera veckor, vad jag vet...

Trots att det varit ett fullspäckat schema den senaste tiden så känns det ändå ganska ok. Igår började jag till och med att läsa en bok! Jag kan bara läsa och ta till mej text när jag mår helt bra, så det verkar jag alltså göra nu :-)

Jag fick ju Status12 av Martin Melin i höstas och inte förrän nu har jag alltså kunnat börja med den. 5-6 kapitel in i boken är jag iaf helt fast! Den är faktiskt himla bra! Återkommer med recension senare.

Snart framme nu! Vi hörs lite senare :-)



2 kommentarer:

  1. Jag har precis haft den boken som ljudbok under mina promenader.
    Hade noll förväntningar på den, men när den var slut så tänkte jag direkt att det ska bli intressant med fortsättningen. Det är ju ett bra betyg att man vill ta del av hans nästa bok!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Jag har noterat att du haft väldigt mycket för dig, men du är aktiv, det är jag med, så det tar jag fullt naturligt. Men ibland måste man softa lite.
    Jag har också böcker på lut, läser i ett par, varvar lite, precis som med min stickning. Varvar sjalar och strumpor. Ha det gott! Kram♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: