måndag 12 augusti 2013

Snart Bloggkryssning!!!

Hela hösten är späckad med skojiga grejer och jag ser verkligen fram emot att få börja beta av allt kul... först ut är redan nästa söndag, då är det picknick för en av de grupper jag är med i på Facebook. Då är det mängder med folk som bor i eller har bott i Tullinge som ska ses igen, för andra året i rad. Det ska bli himla kul!

Helgen efter är det dax för Bloggkryssning! Å vet ni? Jag vet varken vilken båt eller hamn jag ska till! Det spelar lixom ingen roll, allt blir kul vilken båt det än är och vilken hamn det är blir  :-)

Jag var en av de 50 första som bokade och då fick man en liten överraskning med posten och i mitt fall (säkert de andras också) var det en solkräm. Eller en mousse egentligen, från Proderm med solskyddsfaktor 30. Den är egentligen för barn, och det har jag ju alltså inga längre. Men den funkade utmärkt även på mej när det var som soligast under sommaren. Tack för den Proderm och Mgroup som arrangerar kryssningen.

Sen fortsätter det med Seniors 20-årsdag, Juniors inflyttningsfest och bloggevent av olika slag. Och så ska vi klämma in ett kyrkoval mitt i alltihopa också, då ska hela familjen jobba som röstmottagare och tjäna lite extra pengar  :-)

Så det blir nog en rolig höst, trots att det är just höst... jag avskyr hösten, mörkret, regnet och blåsten och behöver verkligen något som piggar upp och nu har jag massor!

Så: Bring it on!!!

1 kommentar:

  1. låter som du har en del inplanerat, hehe men ska väl bli skönt med lite svalare luft nu efter den långa sommaren

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: