tisdag 2 juni 2015

Smart shopping!

Jag gillar att shoppa! Vem sjutton gör inte det egentligen? Men jag är inte jätteförtjust i att gå runt i butiker och framförallt så gillar jag inte att prova kläder inne i provhytter. Därför har jag blivit ett shoppingproffs på nätet, jag borde faktiskt få guldmedalj!

Främst shoppar jag kläder och skor, men även inredning, böcker och resor. Ellos och Zalando är förstås välbessökta sajter där jag alltid gör fynd, men kikar man runt på Kampanjjakt.se så kan man hitta massor med fynd i alla kategorier. Sånt gillar jag!

Martin bara ler och skakar på huvudet när det ligger ett nytt paket på köksbordet. Sen vill han gärna se vad jag köpt och tycker oftast att det är bra grejer. Rätt vad det är så har jag faktiskt köpt något till honom också. Han säger aldrig något om pris eller hur mycket jag spenderar, så ska en riktigt man vara! Han ska låta sin dam shoppa fritt och intresserat titta på inköpen  :-)

Nu ska jag kika runt och se om det finns några kul grejer till sonens nya lägenhet.


1 kommentar:

  1. Bra tips. Tack. Har använt en annan sajt som har bra rabattkoder http://www.kupongerna.se

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: