fredag 15 maj 2015

Handdukarna växer!

Jag upptäcker nya saker hela tiden när det gäller min nya kropp. Idag upptäckte jag att hotellhanddukarna blivit större!

Asså... Kanske inte större, men före min viktminskning och bröstförminskning så nådde de inte alls om utan blev en rätt stor glipa. I morse var det första gången jag använde en hotellhandduk efter operationen och den gick med råge runt mej! 

Att gå ner i vikt och få min operation var livsviktigt för mej och gav mej en livskvalitet som jag inte var möjlig. Såna här små upptäckter kanske verkar lite larviga i era ögon, men för mej är det jättestort! 

Så ni som kämpar med er vikt eller andra stora projekt. Sikta på ett rejält mål, något som är viktigt för er, så kommer ni fram, förr eller senare. Det är värt allt jobb, jag lovar!


6 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Minns när jag och en kompis var på spa i Dalarna och man fick badrockar.. jag kunde inte ha min helt utan det glipade. Idag när jag har den så kan jag vira den rejält runt mig. Härlig känsla. Hoppas ni får trevligt på Åland trots den dåliga starten. Vi åker med Birka imorgon, en lyxkryssning som jag vunnit någonstans (ingen verkar veta vart *s*). Jag gillar inte att åka båt men det blir nog bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härlig känsla! Ha det så skoj på kryssningen :-)

      Radera
  2. Måste kännas härligt! Förresten, vad solbränd du är ;) härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR härligt!!! Jag har suttit ett par dagar i solen och läst, då blir det så :-)

      Radera
  3. härligt inägg :)

    http://vicktoria.malmolife.se

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: