måndag 22 december 2014

Mysfrukost

Förra helgen var jag och några bloggare till bjudna på frukost hos Bambi. Att kliva upp i ottan en söndag är väl inte riktigt min grej, särskilt inte som hela bilen var djupfryst och knappt gick att komma in i. Men det var absolut värt det!

Bambi har flyttat till hus i Flemingsberg, så för mej var det ju ganska nära. Ändå kom jag sist... Jag kom in i ett varmt och ombonat hem med brasa som sprakade trivsamt. Vi bjöds på fil och flingor, surdegsmackor, frukt, pepparkakor, plättar och juice från Innocent som sponsrat det hela. Jag gillar verkligen deras juicer! De finns i massor av olika smaker och en del av vinsten går till välgörenhet bla i Afrika. Me like!

I våras var vi inbjudna till pressfrukost med Innocent och då fick vi blanda våra egna juicer. Min var en Tropical Dream, men mycket blodapelsin, apelsin, passionsfrukt och lite annanas. Syrligt som bara den, precis som jag gillar det. Nu finns en Innocent Tropical med en del av de ingredienserna som funkar fint för min smak.

Vi åt, pratade, skattade och åt lite till. Himla mysigt var det! Tack Bambi för en riktig mysfrukost  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: