lördag 25 oktober 2014

Fiiina klänningar!

Jag är klänningsnörd eller klänningstörd kanske... jag har massor med klänningar men självklart aldrig någon som passar rätt tillfälle. Alltså fyndar jag alldeles för ofta billiga klänningar på seconhand eller Tradera. Å Martin är ju som han är och ler bara när jag visar något nytt.

På Jungrelations showroom fick jag se massor med fina klänningar som jag föll pladask före. Särskilt en vit och en ljusblå i spets från SAND. SAND är en ny bekantskap för mej och en mycket trevlig sådan. Himla mycket fina kläder!!!

På Jung hittade jag också skitcoola gympadojor och söta barnkläder. Å här fanns herrkläderna som jag saknat lite på de andra pressvisningarna. Massor med snygga kläder för män! Allt kommer i butikerna till våren.


Jung har märken som Adidas, Reebook, Tiger, Blossa, Ica, Volvo, Kungsörnen, Pantene och Lambi. En salig blandning av produkter och märken alltså och det är himla praktiskt när man ska försöka få en överblick över nyheter som kommer.

Men det var alltså klänningarna och skorna jag föll för och sånt kan man ju inte ha för mycket av, eller hur? Ni får en liten bildkavalkad av vårens nyheter, så kan ni planera era inköp redan nu  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: