måndag 2 juni 2014

Erbjudande till er!

Som ni vet så tycker jag att det är väldigt dyrt med körkort och att jag anser att innehav av körkort är en klassfråga. För mej som tidigare var ensamstående har det varit knepigt att hjälpa mina grabbar till körkort, men eftersom jag vet hur viktigt det är för att få jobb osv så har jag prioriterat detta. Men jag hade bara två barn och hade möjlighet att spara, mina vänner som är ensamstående med fler barn har inte den möjligheten. Ta bara min kompis C som iofs har en man, men de har sju barn... svårt att hjälpa alla dem med varsitt körkort...

Men nu finns det faktiskt ett sätt att iaf komma undan lite billigare med körkortsteorin! Å det är att använda sej av Körkortskolan.se som finns på nätet. Här kan man på ett enkelt sätt lära sej körkortsfrågorna inför teoriprovet. Frågorna är utformade tillsammans med erfarna trafiklärare för att ge en komplett teoriutbildning. Det är över 1000 frågor som är upplagda likadant som teoriprovet man sedan skriver hos Trafikverket. Och det bästa av allt är att det funkar även i mobilen, så man kan öva hur mycket som helst vart man än är  :-)

Just nu erbjuder Körkortskolan.se er läsare en rabatt på 20% genom att använda koden "trs20". Så passa på! Kanske en bra sistaminutenpresent till studenten? Jag vet många av sönernas kompisar som ska använda sommaren till att fixa körkortet. Allt blir ju så mycket enklare och roligare när man kan köra bil mellan polarna. Å ännu roligare blir det ju om man kan få det lite billigare... så vad väntar ni på? Jag tycker det är en himla bra present!

Jag som inte skulle ha något körkort alls när jag var yngre och nu inte klarar mej utan det. Tänk så tokigt man kan tänka  :-)


1 kommentar:

  1. Tack för tipset och rabattkoden :) Nu har min sons tjej fått en månad av mig i present. Hon blev glatt överraskad.

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: