måndag 11 februari 2013

Det är dax nu!

Hej hej förkylning... så väldigt okul att du kommer på besök... men det var väl inte så oväntat med tanke på Martins dunderförkylning förra veckan. Så det är väl bara att proppa i sej motpreprarat och försöka mota olle i grind. Än så länge är jag bara snuvig, än så länge...

Idag börjar mitt nya liv! Igen... Vågen stod iaf still idag, varken upp eller ner vid veckans vägning och det är alltid nåt efter senaste veckornas plus. Så idag ska checklistan fyllas i och bra grejer köpas hem. Nu är det slut på helgsvullandet! Vi började iaf promenera igen i helgen, det var vidrigt ute - men vi gjorde det!

Men jag börjar min vecka med ett pass i Tingsrätten. Första målet var inställt så jag fick lite sovmorgon, men klockan 11 ska jag vara på plats. Så nu blir det en äggmacka och sen har jag matlåda med mej till lunch. Veckans mat är planerad så nu är det bara att försöka hålla sej till planen.

Ha en fin vecka allihopa! Nästa måndag ska jag kunna rapportera ett minus på vågen - så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: