tisdag 18 december 2012

Det närmar sej...

Om en vecka sitter vi på planet!
Jag har inte den minsta resfeber, bara en väldigt stor förväntan och ett härligt lugn i magen. Snart, väldigt snart ska jag återigen gräva ner tårna i den varma sanden på MIN strand i Gambia. Guuuud va jag längtar!

I dag går förmiddagen åt till pyssel. Sonen ska till banken och jag följer med honom, vi ska panta flaskor och handla. Tror minsann att han ska få bjuda mej på lunch oxå  :-)

Eftermiddagen går åt till jobb, sista veckan. Det blir lite längre kvällar den här veckan eftersom vi ska rensa ur gammal material och skicka tillbaka till kontoret. Dessutom måste vi vara helt säkra på att vi har fått allt vi behöver för att starta upp nästa termin, så att uppstarten går som den ska. Den här veckan bjuder vi dessutom våra medlemmar på glögg och julklappslotteri. Tomtenluvan är på och julmusiken skrålar. Så ska det vara sista veckan innan jul!

Ja, det är väl bara att sätta igång  :-)


2 kommentarer:

  1. Jag är hundra på att du organiserat allt perfekt utan stress........
    Vilken härlig resa som ni har framför er! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det mesta är planerat och allt kommer att bli helt fantastiskt!

      Radera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: