lördag 28 april 2012

Sooooooooool

Den ovilliga fotomodellen
Jag går igång av sol och värme. Så idag LEVER jag verkligen till 100%. Allt trassel med renoveringar och dålig sömn är idag ett minne blott. Solen skiner och jag är lycklig  :-)

Martin och jag har precis varit ute på promenad. Hund och kamera fick följa med. Det var riktigt skönt. Vi gick det vi kallar för Långa Brandmanna varvet. Det är en sträcka på ca 5 km och varvet som brandmännen sprang för för att hålla sej i form förr. Man passerar nämligen brandstationen på vägen. Man passerar också ett gäng kohagar, så vi hoppades att man skulle släppt ut kalvarna, men det hade man inte.

Det blev ett gäng bilder, mest på typiska vårblommor eftersom det fullkomligt exploderat av dem nu. Så håll till godo, ni ser några av dem här till höger.

Nu blir det lunch, jag ska dammsuga medan Martin fixar maten. Sen ska vi gå ner till centrum och fixa lite ärenden och åka till sopen en gång till. SEN ska jag nog sätta mej i solen och bara må gott! Men den där deklarationen ska ju fixas också... ska kanske göra den också så man känner att allt är fixat och verkligen kan koppla av sen? Det låter väl som en bra idé?

Livet är bra skönt ibland  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: