lördag 28 april 2012

1 månad efter operationen

Nu har det gått en dryg månad efter att jag opererades med Novasures metod. Å jag kan säga att jag är mer än nöjd. Alla ni som har problem med pms och rikliga blödningar ska absolut fundera över detta alternativ.

Jag tror att jag haft nåt som ska likna en månatlig blödning de senaste två dagarna. Det innebär att som pms har jag bara haft ömmande bröst, inte en enda grej mer! Jag som var som influensasjuk dagarna runt mens förut. Blödningen har (tror jag) bara bestått av "skräp" från livmodern sedan operationen. Ingen värk, inget dålig humör. Jag är så nöjd!

Nu får vi se hur läget är om en månad. Det skulle ta ungefär två månader innan kroppen ställt om sej och då ska jag även på återbesök. Ska bli intressant och se om jag får nån mens alls då, eller om det här vara sista svängen. Blir det inte värre än så här så är det helt ok för mej!

Jag har ett nytt liv  :-)


2 kommentarer:

  1. Så skönt för dig!
    Och jag har ett nytt liv också, som jag håller på att fixa till! ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: