måndag 1 augusti 2011

Såååå frustrerad!!!

Så var det dax för veckans vägning, som jag såg fram emot. Jag hade gått upp!!! 4 hekto!!! Jag som skött mej exemplariskt och var helt säker på ett minus. Det kunde helt enkelt inte gå åt något annat håll än ner. Så nu sitter jag här och är enormt besviken. Det finns ingen förklaring och Martin är lika förvånad som jag är. Vad finns det för förklaring? Ingen!

Följer man programmet så går man ner i vikt. Så är det bara. För andra tydligen...

Man brukar kunna skylla på träningsvärk, stress, salt mat, dålig sömn mm - INGET av detta är en förklaring för mej. Det finns ingen förklaring och det är så jäkla frustrerande!

Visst, jag gick ner 1,1 förra veckan, men ändå... jag hade kunnat acceptera att stå still, men inte gå upp! Jag kan inte göra mer än jag redan gör. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag. F-n så jobbigt! Programet funkar hur bra som helst för våra medlemmar, men inte för mej. Så jäkla surt!

Dessutom är det svårt att motivera andra när man inte lyckas själv. Jag jobbar med det här! Jag ska ju veta vad jag pysslar med. Kanske dax att byta jobb...?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: