onsdag 20 oktober 2010

Nyckel & Sax

Jag har letat efter handledartillstånden perciiiis överallt, flera gånger till och med. Men har inte hittat dem...

I bakhuvet hör jag Martins röst: lägg en nyckel och en sax i ett fönster så kommer du hitta det du söker. Det låter ju så larvigt, men har faktiskt fungerat förut... å vad har man att förlora. Så för en stund sedan la jag en nyckel och en sax i köksfönstret och glömde bort det medan jag åt lunch.

När jag satte mej vid datorn nyss fick jag för mej att återigen titta i den blå platsmappen där jag förvarar alla papper som rör killarnas olika körkort. Å ta mej sjutton om tillstånden inte låg där! Snyggt ihopvikta lite ihoptryckta mellan några andra papper. Jag har tittat där flera gånger, men inte sett dem!

Nu är papprena kopierade i flera ex och utplacerade i bilar och på anslagstavlan i köket. Nu kan de inte komma bort! Så nu är det bara att köra och hoppas att körkortet finns i Seniors hand inom ett år. Spännande!

Hur larvigt det än låter... lägg en nyckel och en sax i ett fönster, du kommer hitta det du söker. Testa får du se!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: