tisdag 19 oktober 2010

Nu är vi där igen...

Så var det dax igen... att leta efter ett papper! Den här gången är det våra handledartillstånd som är borta. Martin, morfar och jag gick handledarutbildning med Senior och morfar fick sitt tillstånd först. Detta kopierades upp och las i våra olika bilar. Ett tag senare fick Martin och jag våra, men då var det dax för semester och sånt så det blev inte av att kopiera och lägga dessa i bilarna. Nu var det dax att ta tag i körandet eftersom moppen ska ställas av och då måste vi ju ha de där tillstånden. Å jag kan inte hitta dem!

Jag har letat överallt och hittar bara morfars som redan finns i ett antal kopior. Det som är bra är att man får en massa papper slängda och lite ordning, men till vilken nytta då när man ändå inte hittar det man letar efter??? Nu är frågan: kan man få kopior från transportstyrelsen? Vad kostar det? Hur lång tid tar det?

Nån som vet?

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: