måndag 2 november 2009

Före och efter

Eftersom jag inte ser själv att jag gått ner i vikt, så kom jag på att man kunde jämföra med bilder. När vi var i Spanien i Juli hade vi inte börjat vår viktresa, så en bild därifrån passar ju bra att jämföra med. Martin riggade mej med samma kläder och ungefär samma posé (stavas det så?) och tog nya bilder.


Detta är resultatet:


















Nu kan tom jag se att det är drygt 5 kg´s skillnad :-)



Så var det frisyren då... Jag var och klippte mej idag och blev inte alls nöjd. Jag bad om en page, men inte så kort! Nu måste jag vänta ca 3-4 cm innan jag kan ta den nya körtkortsbilden... Så här blev det:





Får väl leva med det, trots allt...

8 kommentarer:

  1. Så där smal och snygg vill jag också bli!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Snosse! Den kommentaren satt där den skulle :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé att ta en så'n bild!

    Får man vara fräck & fråga vad du väger nu? Vi är ju ungefär lika långa, så du är ju en bra måttstock! :)

    SvaraRadera
  4. Nu ligger vågen mellan 61,5-62, ska ner till 60 som morgonvikt. Sen är jag nöjd. Eftersom jag bara är 156 cm ligger mitt BMI just nu strax under 25.

    SvaraRadera
  5. SNYGGT!! både håret och vikten! bra jobbat:)
    (och din mamma kan stoppa upp ett kilo eller två där bak:) morr! )
    /Anki

    SvaraRadera
  6. Vilken skillnad på bilderna, vad duktig du är. Håret blev bra tycker jag, snyggt med page. Ha en bra kväll. Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Det syns! Jag ser nu på mina lår, när jag tittar ner på dem när jag sitter. De ser smalare ut.

    Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Är det "bara" 5 kilo???
    Jiklans vad du har varit/är duktig!!!!
    Kram <3 Camilla...

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: