söndag 1 maj 2016

Vilken härlig dag!!!

Äntligen kom värmen till Tumba!!! Jag har saknat den så otroligt!!! Att kunna äta frukost ute och sedan tillbringa hela dagen ute i solen är lixom min grej. Det där med solceller på skallen stämmer nog... jag orkar så otroligt mycket mer bara solen skiner och värmen kommer. Idag var första dagen utan strumpbyxor!

Direkt efter frukost började jag städa i trädgården. Allt visset klipptes bort, samlades ihop och kördes till sopen. Uteplatsen rensades på grejer som också skulle iväg och bilen fylldes till brädden. När vi kom hem klippte jag gräset på baksidan, men lämnade framsidan eftersom det är så mycket fin Skilla som blommar där. Sen kunde jag nöjt sätta mej i solen resten av eftermiddagen och läsa. I SHORTS!!!

Yngste sonen kom hit. Vi satt i solen och pratade medan Martin stod vid grillen. Sen kunde vi faktiskt sitta ute och äta. Inte förrän alldeles nyss var jag tvungen att gå in och klä på mej. Äntligen har min period på året kommit! Så skönt!

Hur har vädret varit hos er? Har ni också varit ute hela dagen?


3 kommentarer:

  1. Samma härliga väder här. Vi har ätit sen frukost ute, fikat medan barnen lekt. Är lite röd på nosen nu :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fibromyalgi är tufft att leva med, ständig smärta och trötthet vilket jag dragits med i årtionden. Av en slump hittade jag ett inlägg som har hjälpt mig väldigt mycket och om jag rekommenderar att man läser om man har besvär.Mvh Åsa
    http://gluten-celiaki.blogspot.se/2011/03/fibromyalgi-kan-direkt-knytas-till.html

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: