söndag 20 maj 2012

Tillbaka till verkligheten

Så var helgen i Linköping över och vi är tillbaka i verkligheten. Vi har haft det superbra! Till och med vädret har varit på vår sidan, så nu sitter vi här med rosa näsor och lite svid i skinnet... ALLT har varit bra! Hotellet var bra, tysta rum och bra frukost, ungdomarna har skött sej bra, haft kul och gjort bra resultat och tävlingarna har flutit på smärtfritt utan missöden eller tekniskt strul. Vi kommer definitivt tillbaka nästa år  :-)

Kameran har gått varm. Jag har tagit närmare 300 bilder och då blir kanske 5 riktigt bra. Så jag har suttit och tittat och redigerat och delat med mej till berörda personer. En av tjejerna i simklubben har de mest fantastiska ögonen. Jag har tjatat på stackars N om att få en bild som jag sedan kan leka med och som hon dessutom också kan få. Till slut så fick jag det... kolla på bilen här under.


 Håller ni inte med mej om att de här ögonen är hur coola som helst? Ska se vad man kan göra med dem när jag har mer tid  :-)

Nu är vi alltså hemma igen och Baileys blev helt galen när han fick se oss. Det har inte gått någon nöd på honom, men han trivs bäst hemma och har nu kollapsat under vardagsrumsbordet. Senior jobbar och Junior är på väg hem med buss tillsammans med de andra i klubben. Han ville absolut inte åka med oss!

Imorrn är det måndag, då är det full fart igen. Men just nu är vi utvilade och nöjda. Tack Linköping, vi ses igen nästa år  :-)

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft superkul!
    Jag har haft en matupplevelsehelg hos min "gamla" väninna i Uddevalla! Kram!

    SvaraRadera
  2. :D och nu är det måndag igen

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: