onsdag 18 april 2012

I väntan på ett golv...

Huset är helt tomt, sånär som på Baileys och mej. Det var länge sedan jag hade helt egen tid och huset var helt tyst. Men det är ju inte vad jag önskar precis, jag hade önskat att golvläggare varit i full gång. Igår skulle jag haft ett golv och idag skulle jag haft väggar... men så blir det inte. I bästa fall har jag ett golv till kvällen... men det tror jag inte. Isf måste Vårby Färghall höra av sej väldigt snart...Så det där med dusch/bad till helgen kan jag nog glömma.

Jag försöker att acceptera och inte stressa upp mej, men det är svårt. Jag tycker inte att jag är det minsta stressad, men ser bevisen lite här och där. Vågen går åt fel håll, ögonen har svårt att fokusera och jag är lättirriterad. Typiska tecken för att vara jag.

Idag fick jag iaf sovmorgon och vaknade av mej själv strax innan 8. Det var ju synd att jag inte kunde sova lite längre, nu när jag fick. Men jag vaknade iaf av mej själv, så det får jag vara nöjd med. Igår sov jag på soffan i nästan två timmar, det ska jag nog inte behöva idag. Men jag sitter fast här hemma och kan inte göra så mycket annat än att plocka och städa. Så fort Färghallen ringer ska jag ringa golvläggare och i bästa fall kan han komma omedelbums och då måste jag ju vara hemma.

Så det får väl bli att tvätta lite, städa lite, skriva ett veckobrev och lite annat pyssel. Ååååå va jag har svårt att bara sitta och vänta! Morrrrrr!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: