söndag 11 mars 2012

Härlig helg!

Igår satt jag med Junior på simtävlingar hela dagen. En mysig dag med alla simmare och tränarna, det är ett otroligt härligt gäng. Alla sporter är bra, men simning är något särskilt  :-)

Vi kom hem vid 19-tiden och köpte hem mat från favorithaket "Robbans" till hela bunten. Tre sallader och en pizza... nä, pizzan var INTE min! Medan de andra satt i soffan och kollade melodifestivalen, satt jag bredvid och bokade vår vinterresa. Så nu är allt bokat och klart! Om 289 dagar åker vi till Gambia. Jag är löjligt lycklig just nu  :-) Efter 21 år ska jag äntligen få återse mitt favoritland i världen!

Å idag har vi varit på en härlig promenad med våra medlemmar, då vi såg både blommande vintergäck och krokus. Efter promenaden ställde jag fram min solstol på baksidan och tog bort resten av ljusslingorna. Martin har spolat av bilen, så nu fäster skylten för övningskörning igen... så skitig var den... Junior är på tävlingarna även idag och har simmat hem ett silver och två DM-kval!

Glöm inte tävlingen i förra inlägget. Imorrn drar jag en vinnare per kokbok. Lycka till ni som är med och tävlar.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: