måndag 15 maj 2017

Matsedel v 20

Efter några intensiva veckor med flera resor och dålig koll på maten är det dax att ta kontrollen igen. Det har blivit något halvkilo upp på vågen, vilket ju inte är någon större katastrof. Det som känns mest är att träningen blivit lidande, ryggen värker och jag är tröttare än jag borde vara.

Så nu kör jag upp på banan igen! Den här veckan är lite körig, men maten kan jag ha hyfsad koll på ändå. Å i slutet av veckan är jag tillbaka på Curves igen och min älskade cirkelträning. Så ska vi nog snart få ordning på kilona igen  :-)

Här är veckans matsedel:

Måndag: Pasta med spenat och fetaost 3 SP plus pasta
Tisdag: Krabb- och räkgratäng 8 SP
Onsdag: Kyckling med mozarella fr 6 SP
Torsdag: Snabb kasslergratäng 6 SP
Fredag: Färsspett med raita fr 6 SP plus ris
Lördag: Lasagne 9 SP
Söndag: Smakrik räkgryta 4 SP plus ris

Ha en riktigt fin vecka, så hoppas vi att sommaren kommer på riktigt nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: