fredag 17 mars 2017

Jag är godisgalen!

Jag älskar godis! Å nu har jag fått testa nyheter från Cloetta som passar mej som handen i handsken. Nyheterna kom ut redan v 7, det är bara jag som är lite långsam... Detta är alltså ett samarbete med Cloetta, ett gott samarbete  :-)

Polly känner väl alla till, men känner ni till att de har en ny lakritskula? Nya Polly Kick är en påse med tre olika kulor; vanliga polly, hallon/choklad och lakrits/choklad. Helt i min smak och jag hoppas på en påse med bara den där lakritskulan!

Malaco Kick är också gott och finns nu som småbitar förpackade som munsbitar i tre olika smaker; original, original/citron och havssalt/hallon. Den med havssalt är bara såååå god! Funkar att smula sönder och lägga i kladdkaka, blir sååå gott!

Vi fick även testa Nutisal Dry Roasted Cashew Sourcream & Onion. Världens längsta namn på torrostade cashewnötter smaksatt med sourcrem & onion. Nötter är gott och så var även dessa!

Sen fick vi även testa en ny läkerol med smaken Minty Licorice som var helt ok, en Läkerol Dental Fresh med smak av Caramel Mint och två nya chokladbarer med frukt och musli; Fruity Bite Apricot och Fruity Bite Cranberry. Barerna var mer i Martins smak än min, men funkar bra som ett hyfsat mättande mellanmål på språng.

Den där Pollyn i lakrits var alltså helt i min smak och försvann så snabbt att Martin nog bara fick smaka en eller kanske två... tur att han är förstående min käre man  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: