måndag 30 maj 2016

Veckomatsedel v 22

Zucchinipasta med tomatsås
Då är maj också snart slut och vi går in i sommarmånaden Juni! Så härligt att sommaren äntligen är här! Nu närmar sej bröllopet med stormsteg, men jag har faktiskt ingen större panik för något alls. Det mesta har fallit på plats otroligt nog, å det är bara några mindre detaljer kvar att fixa.

När det gäller vikten så är jag på min målvikt, det får bli lite som det blir med de där minuset jag ville åt. Nåt kilo till borde jag kunna ta... Te-kryssningen igår var väl inte så där jättebra för vikten kanske... men det var gott :-)

Här är veckans planering när det gäller våra kvällsmål:

Måndag: Pasta med laxsås 6 SP plus pasta
Tisdag: Kyckling med färskoströra 7 SP
Onsdag: Snabb lövbiffsgryta 5 Sp plus ris
Torsdag: Zucchinipasta med tomatsås 1 SP!!!
Fredag: Kassler med ananas i ugn 5 SP plus ris
Lördag: Pasta Carbonara med kalkon 11 SP
Söndag: Sparrisrisotto 13 SP

Veckan är ganska lugn. Så både mat och träning borde funka hyfsat, skiner bara solen så blir allt perfekt! Dessutom ska min mamma börja träna på mitt gym, då måste jag ju gå dit och stötta henne  :-)

Ha en riktigt fin vecka everyhopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: