fredag 20 maj 2016

Vad tycker ni?

Nu går det faktiskt framåt med bröllopsplanerna! Igår träffade jag Jenna som ska fixa mitt hår och makeup till vigseln. Vi spånade på olika förslag och enades om olika grejer som vi ska testa. Redan om någon vecka ska Jenna göra en testuppsättning och make för att se om det blir bra.

Tanken är att allt ska vara väldigt enkelt. Klänningen är rak och enkel, då ska inte håret eller makeupen sticka ut heller tycker jag. Lite sommarsvalt sådär... Här vid sidan ser ni några förslag på uppsättningar. Vad tycker ni?

När det gäller hårdekorationer: ska de vara pärlor, stenar eller blommor? Å vilken färg ska jag ha på mina smycken; rosa, vita eller någon annan färg?

Ge mej tips! Bara några veckor kvar nu  :-)


3 kommentarer:

  1. Jag tycker att uppsättningarna är väldigt fina men allt annat än enkla! Det är nog bra att göra en testuppsättning.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. nr 4 gillade jag :) Hade använt blommor om det ska vara lite enklare och somrigt. Med tanke på att din klänning kommer vara rosa hade jag valt annan färg på smycken som vit t.ex eller silver :)

    SvaraRadera
  3. Bild 4 är vackrast.
    Du har väl en skicklig frisör, som fixar till det.
    Lycka till, vad det än blir för uppsättning.
    Jag tycker pärlor, smycken ska vara vita, står fint mot den rosa klänningen.

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: