torsdag 4 juni 2015

Götlaborrrg!!!

Som ni vet så tycker jag om att se mej om både i Sverige och i världen. Grabbarna och jag har sett hela Sverige från Smygehuk i söder till Treriksröset i norr. Vi har bilat i Europa, rest runt i USA och sett lite av nästan alla kontinenter. Jag har besökt nästan alla mina drömplatser, men än finns det mycket kvar  :-)

Till helgen åker vi till Varberg för att testa ett SPA, då är steget inte särskilt långt till Göteborg - men dit hinner vi tyvärr inte den här gången. Men till hösten hoppas jag åka på Bokmässan, som blev inställd pga operation förra året. Å då kommer man genast till frågan om boende. Var sjutton ska man bo? Vilka hotell är prisvärda? Hur ligger de till mot mässan? Vad finns det att göra runt omkring? Vill jag ha något särskilt på mitt hotell, som tex gym?

Så jag har börjat kika lite på bla www.HotellGoteborg.com där det allra mesta i boende går att hitta. Man måste nog boka ganska omgående, det ser redan lite kört ut på några ställen.  Genom att boka på HotellGöteborg.com så är man garanterad lägsta pris, man har en prisgaranti och slipper bokningsavgifter. Så det är väl bara att försöka hitta något som ligger bra till och som fortfarande har rum kvar.

I Göteborg ska jag inte bara gå på mässa, utan träffa mina kusiner som bor där och träffa min kompis Dodo från Gambia. 25 år senare... det ska bli så otroligt häftigt!

Självklart finns samma bokningstjänst över Stockholm, då heter den HotellStockholm.com och har förstås precis samma villkor och fördelar. Så nu har ni värsta tipset om ni ska besöka Göteborg eller Stockholm under sommaren. Boka på bara  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: