lördag 23 maj 2015

Vinn ingen jäkla boll!!!

Vi är på Furuviksparkens säsongsöppning och jag förmanar mina familjemedlemmar att inte vinna nån jäkla anabolabasketboll...

Vi har fått gratiskuponger som självklart ska utnyttjas. Jag är först och kastar iväg min normalstora basketboll lite på måfå och träffar!!! Direkt serveras jag en gigantisk boll som jag alltså precis vunnit... och alltså sagt till de andra  att vi inte skulle vinna... Ops!

Jaja, den kom till användning som sittplats medan grabbsen åkte bergådalbana. Innan vi åker hem ska vi nog hitta någon att ge den till. Men vi har bara en boll att ge bort, de där två med bollkänsla varav en fd basketspelare vann ingen :-)

Uppdatering; Vi gav bollen till en ledsen liten kille i 4-årsåldern som blev jätteglad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: