tisdag 3 februari 2015

Så trött!

Sitter på tåget på väg in till stan för ytterligare ett publikrep. Idag är det Magnus Härenstams "Morsning & Goodbye" som står på tur.

Igår satt jag och jobbade hela dagen och sen var vi på gala på kvällen. Fyra designers skulle få pris på Årets Rum. Så det var fin middag på Grand Hotell minsann. Å sent blev det... 

Å imorse var det upp med tuppen för att åka till mässan och titta på fina möbler. Inte många timmar sömn där inte... Så jag är väldigt trött! Men får förstås skylla mej själv.

Det är förklaringen till att det är långt mellan inläggen. Men imorrn ska jag skriva ikapp. Då ska ni få veta allt om både gala och teater. 

Så titta in imorrn igen :-)


1 kommentar:

  1. Undra på att du är trött, du har ju häcken full av roliga saker, du måste andas emellan också.
    JAG är trött sen Stockholm, men å andra sidan hade jag en träligt lång resa. Ha de! ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: