torsdag 19 februari 2015

Kolla in det här!

Ni vet ju att jag startade ett webbmagasin för ett tag sen och ni vet också att jag jobbar för fullt med att få magasinet fullt med intressanta grejer. Det går himla bra och nu finns det hur mycket spännande som helst att läsa och mängder med artiklar att klicka runt bland. GÖR DET!

Jag är ju ingen hejjare på att laga mat och har inget större intresse av det heller så den biten har jag haft hjälp med. Nadja och Annelie har hittills bidragit med massor med gott, både mat och bakverk. Förra veckan träffade jag Frederik Zäll från rockgruppen Eskobar som både är musiker och väldigt intressarad av matlagning. Idag finns hans första recept i magasinet. Smaskig kyckling, som iaf vi tänker göra i helgen. Kolla in det! Man får inte bara ett recept, utan även veta vad kocken har i glaset medan han lagar mat och även vad han lyssnar på under tiden. Lite annorlunda alltså  :-)

Ett magasin behöver läsare och det är där ni kommer in i bilden! Gå in på Du i Fokus, klicka runt lite och berätta gärna vad ni vill ha mer av. Vad som är bra och vad som är mindre bra. Annars vet vi inte vad som behöver ändras. Ett RSS-flöde är på gång, det vet jag att många efterfrågar. Det är 10 olika kategorier, så något intressant kommer alla garanterat att hitta! 

Det ni gillar får ni gärna dela med er av på er Facebook, twitter, insagram osv, ni kan även gilla vår Facebook-sida och vår Instagram @duifokus. Där lägger vi upp alla nyheter, så man inte missar något. Det kommer även en tävling inom kort på Facebook. Jag pushar gärna andra i sina verksamheter, nu hoppas jag att ni gör detsamma  :-)

Ha en himla fin dag!


1 kommentar:

  1. Jag försöker alltid pusha dig. Just nu har jag lite för mycket själv. Bekymmer med den lilla, inte bra alls.
    Kram ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: