onsdag 22 oktober 2014

Rosa vattenlek

För ett tag sedan såg jag rosa vattenslangar till trädgården. Å blev alldeles salig förstås! Vattenslangarna fanns även i andra färger, men det var just rosa som jag ville. Men tyvärr fanns inte den längden som jag behövde... Det kanske kommer?

Förra veckan såg jag slangen igen när vi besökte Ek Pr´s pressvisning och den här gången fanns det även rosa munstycke till slangen. Men ååå! Så himla cool ju!!! När vår nuvarande slang är helt sönder och rätt längd finns, då blir det en rosa trädgårdsslang med rosa munstycke. Så det så!

Men självklart fanns det en massa annat också och självklart annat än trädgårdsprylar. Den här gången hade jag sällskap av Nadja och medan hon frossade i kryddburkar och köksprylar hittade jag hyllan med smycken och skor. Här fanns också många fina inredningsdetaljer i form av sängkläder, filtar, kuddar, tavlar och ljuslyktor. Men även kläder och mängder med läckra väskor!

Här passade vi på att stärka oss med fruktspett och juice och ladda mobilerna innan vi gick vidare till nästa spännande ställe. Det här med möbler och inredning börjar växa i mej... jag som varit måttligt intresserad. Det är faktiskt lite skoj att kolla in allt som finns och fundera på andra lösningar än de man redan har.

Intresset växer stadigt... var ska det sluta tro?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: