onsdag 18 juni 2014

Mitt Öland i bilder

Jag vill försöka ge er min bild av Öland. Jag vet inte riktigt vad det är jag gillar mest, om det är ljuset, lugnet, färgerna... eller kanske är det alltsammans i en perfekt blandning? Här ska ni få en bildkavalkad med bilder vi tagit på våra promenader sedan vi kom hit. Jorå, vi håller stilen; två promenader om dagen  :-)

Fler bilder finns på min Instagram: marlenerinda

Tallskogen precis utanför vårt hus.


Bondens åker en bit bort.
En av de övervuxna stenmurarna som vi passerar varje dag.
Spökhuset på ängen i skumtimmen.
Naturen är fantastisk!



4 kommentarer:

  1. Åh så vackert! Skumtimmen har jag läst och de andra böckerna av Johan Theorin. Jättebra!
    Hoppas du får en fin midsommar.
    Hälsningar Marielle

    SvaraRadera
  2. ♥♥♥ Glad Midsommar och Stor Kram ♥♥♥

    Öland är vacker!

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: