torsdag 15 maj 2014

Vinn Halsband från Living & Room!

Då kör vi en ny tävling!

Den här gången är det TVÅ av er som vinner varsitt halsband från Living and Room.

Tävlingsreglerna är som vanligt enkla:
1. Gilla Fd Ensamma Mamman på Facebook HÄR
2. Kolla igenom Living and Rooms sortiment och skriv i en kommentar här nedan vad du skulle vilja ha ur katalogen och motivera varför just DU ska vinna.
3. Ange mailadress i kommentaren så jag kan maila när du vinner.

Vill man dela tävlingen på sin FB eller blogg får man en stjärna på himlen  :-)

Tävlingen avslutas fredag 30/5 kl 23.59.

PS. Tycker du att grejerna är väldigt fina och kanske vill vara värdinna och ha ett eget homeparty så kontaktar du Annelie :-)


13 kommentarer:

  1. Beautiful armband med strass är en favorit.

    Om jag vann skulle det bli en present till min mamma för att hon alltid finns där.

    jessolofsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  2. Det jag allra helst vill vinna är ju det underbara brickbordet, skulle passa ypperligt i våran sommarstuga, men eftersom det är ett halsband man kan vinna skulle jag med ära bära halsbandet Wonderful !
    monika.westling@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej, gillar dig på FB gör jag:).

    Om jag fick välja fritt i katalogen så skulle jag vilja ha ängeln "graceful" eftersom änglar betyder mycket för mig och jag älskar att ha änglar omkring mig som en påminnelse om kärlek och för att tänka på dom som inte finns med mig längre.

    Om jag skulle välja ett halsband skulle jag nog gärna ha ett ned silvrigt hjärta, men jag tycker att alla är fina!


    Min mailadress är hemmamamman@hotmail.com

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Eva Gustafsson24 maj 2014 kl. 23:21

    Hej gillar såklart på fb:)
    Jag tycker halsbandet together är superfint. Fin symbolik som passar ihop med smycket Två hjärtan tillsammans enade för kärleken. Skulle vilja vinna detta dels för att d t är så fint och dels för att det passar passar in på kärleken mellan mig och min sambo. Mvh Eva
    evagustafsson_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag är gärna med!

    - Gillar på FB (Kristiina Söderström).
    - Mitt val ur katalogen - Peace & Love kuddfodral. Så fin och tidlös!
    - Motivering:
    Ett fint smycke till vardag som fest,
    alltid rätt när man behöver det som bäst!
    Precis i min stil, blommor jag gillar mest!

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina S.
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  6. Gillar så klart på facebook :-)
    Mitt val i katalogen är moodkorgarna i sjögräs. Galet snygga!!!
    Motiveringen är enkel... Som bondmora, butiksägare och trebarnsmamma så kommer jag alltid i sista hand, så ett smycke för att skämma bort mig själv vore lite vardagslyx :-)
    /Charlotte
    klockaregard@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Gillar på fb, Annica Nilsson..

    Peace and love kuddfodral är min favorit.

    Om jag vann så skulle jag ge denna till min mamma och hoppas att hon vill ta upp kontakten igen.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  8. Gillar din sida på Fb :-)
    Jag skulle ha valt tallriksserien Toscana om jag skulle få välja fritt i katalogen, för att ornamenten på tallrikarna var så vackra.
    Det skulle bli fina bordsdukningar med en sådan servis.
    Elisabeth.nilhsson@outlook.com

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Livingroom har så snygga saker. Hallmöbeln med ljusstakarna och tavlorna blir mitt nästa mål till hallen. :)
    Gillar detta företag för de massproducerar inte sina saker. Så då har man inte som samma som grannarna.
    liza_sverin@yahoo. se

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Härlig tävling!
    1) Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    2) Min favorit är helt klart halsbandet med läderrem och ett hjärta på sidan 72 i katalogen. Så snyggt! Den skulle passa mig så bra - både lite rockig (läder) och mjuk och romantisk (hjärtat)! Dessutom skulle det passa superbra till klänningen jag ska ha till midsommar - och jag kommer fira midsommar med en man som jag spanat in....så alla hjärtan kommer att behövas ;)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej igen!
    Glömde ju skriva att jag jag även har delat och tipsat om tävlingen!
    Se här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/469433426493489

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Gillar på Facebook.
    Jag älskar halsbandet wonderful och jag borde vinna för att jag skulle bli så snygg i det vackra halsbandet, svårt att motivera haha :)
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: