söndag 23 mars 2014

Bra grejer när man städar!

Idag har jag gått loss på lilla toaletten här hemma. Jag vill ha superrent och få ordning ordentligt! Så jag slängde ut mattan och allt annat löst och tog fram Power Spray från Mr Muscel Anti-Kalk som jag fått äran att prova eftersom jag ibland får testa grejer från Buzzador.

Utrustad med tvättsvamp, trasor och Mr Muscel gick jag loss. Varenda millimeter skrubbades. och ta mej tusan om skiten inte släppte en hel del lättare med den nya rengöringssprayen. Det som var himla smart var att man kunde justera sprayen så att den fyllde olika funktioner, hård smal stråle med skum för lite mer precision och mer som ett duschmoln om man vill nå större ytor på en gång.

Jag sprayade på och lät verka en stund medan jag höll på med annat och både kalk och fett gick enkelt att torka bort efter en lite nstund. Doften är diskret, lite citrusaktig, och helt ok för mej som är doftkänslig. Jag körde sprayen på både spegel, golv, toastol och hyllor - inte orkar man byta till olika områden - och det funkade alldeles utmärkt!

Så nu är det helt rent och doftar fräscht inne på lilla toaletten. Mattan ska bara torka och nya handdukar ska hänga dit. Så ska bara stora badrummet också fixas och redan nu när jag bara duschat Mr Muscels i duschen så ser jag hur skiten rinner av utan att jag ens börjat. Så jag ska bara skölja av skummet och torka rent resten där också. Sen är det klart! Så himla enkelt!

Jag har några rabattkuponger att dela ut om du vill testa en flaska lite billigare. De som redan nu provat är supernöjda. Så testa du med!


4 kommentarer:

  1. Låter som ett trolleri! Hihi! Hokus pokus simsalabim, så stiger trollkarlen in!

    SvaraRadera
  2. Jag behöver också en trollkarl....woop woop vars är du ???

    SvaraRadera
  3. Haha, jag köpte en mr muscle när jag skulle städa ut lägenheten i City. Det var f*n arsenik! Det gick inte att vara i rummet, det var så frän stank att det luktade ut i trappuppgången. Det var en lila flaska,,

    Kram
    Stoffe

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: