fredag 20 september 2013

Så lättad! Och erbjudande till er...

Som ni vet så har vi det lite knepigt med pengar just nu och självklart gick min glasögon söder. Jag fick lite panik när jag såg tusenlapparna flyga iväg, men tänkte att det kanske ändå gick på garantin. Glasen bara sprack och så ska det ju inte vara... så jag ringde till Favoptic som sa att jag skulle skicka i de trasiga bågarna till dem för bedömning. Å idag får jag vet att det går på garantin och att de nya glasögonen inte kostar mej ett enda öre!!! Jag är så otroligt lättad, vilken bra start på dagen och helgen  :-)

Så nu tänkte jag att även ni skulle få spara lite pengar, eller iaf betala lite mindre för en del saker... jag har fått erbjudande från Lundby att dela med till er. Gå in på lekmer.se och plocka ihop alla grejer från Lundby som ni vill, så får ni hela 20% rabatt. Uppge koden d7qPEhDb87 före den 14/10. 

Ni kan alltså köpa dockskåp och hela inredningen en hel del billigare. En perfekt julklapp!!!

Å ni som är gravida ska också få ett bra erbjudande. 4mom.se ger er 15% om ni uppger koden  bloggAW13 när ni beställer. Kanske en snygg klänning till jul eller sköna underkläder?

Hoppas ni blir lika nöjda och glada som jag är just nu  :-)

7 kommentarer:

  1. Bra info!!! Du är otroligt effektiv!
    Detta med glasögonen, det visste nog jag egentligen, det ska finnas en garanti, men lätt glömma. Jag har använt garantin för mina nya bågar, men klagade aldrig i tid på mina förra.
    En fin fredag till er i familjen♥

    SvaraRadera
  2. Man glömmer lätt att man har garantier. De flesta, men inte jag. Det är det första jag tänker på om något går söner etc..

    kram
    Stoffe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar också gör det, men jag vågade nästan inte hoppas. Nu är jag såååå glad!

      Radera
  3. oj, vilken tur att det gick på garantin. Trevlig helg

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: