måndag 5 november 2012

VINN "Sune i Grekland"!

Då tycker jag att vi behöver pigga upp oss med en tävling!

Jag har fått ett ex av boken "Sune i Grekland". Just precis den som har premiär som film på juldagen och som hela min familj varit statister i. Efter att både ha läst boken och sett små delar av filmen kan jag bara säga att den funkar otroligt bra om man behöver skratta lite... eller mycket  :-)

Det enda Du behöver göra är att skriva en kommentar här nedan om varför du vill vinna boken och vem det är som ska ha den: Du själv eller en gåva till någon. Kanske en julklapp? Du ska även skriva i din egen blogg att du deltar i tävlingen och länka till detta inlägg (har du ingen blogg så skriver du om tävlingen på Facebook).

Tävlingen avslutas söndagen den 18 november och sedan dras en vinnare dagen efter.
Lycka till!


13 kommentarer:

  1. Jag önskar vinna boken, därför att den skulle passa perfekt som julklapp till ett barnbarn! Skriver inget om det på FB, för då kan dom ju tjuvläsa, fniss......
    Jag länkar till dig på mitt morgoninlägg!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar. Sonen älskar att kolla på film och jag hoppas på att få vinna den till Melvin

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/05/sune-1811/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  3. Det här är en bok jag tror dottern gärna skulle läsa utan att jag behövde tjata på henne.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med, har jag turen att vinna skulle jag ge bort boken till min kompis dotter i julklapp :-)

    Jag har länkat i min blogg http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/18-november-vinn-bok.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  5. Jag är med och vill vinna den till min 7-åring som börjat läsa

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/sune-i-grekland.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med i tävlingen! Och ge den här boken till min tio åriga dotter Patricia i julklapp. Länkat till din blogg ska jag göra nu med detsamma... Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Jag är med och tävlar om boken, skulle vilja vinna den till min äldsta pojk som precis börjat intressera sig för Sune!
    Skolan pushar för att han ska läsa mera, varför då inte satsa på något han är intresserad av? =)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/fsensammamamman.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Jag skulle vilja vinna boken till min brorsas dotter. Hon skulle få den i julklapp tillsammans med biobiljetter till filmen ifall jag vinner. Hon läser mina gamla Sune böcker nu.
    Tipsar om tävlingen; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/november/tavla-om-boken-sune-i-grekland.html
    Hoppas på tur :-)
    Ha det gott
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. lycka till! kul att du bor i tumba :) bor i hallunda!

    SvaraRadera
  10. Jag är med! Har bloggat här: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/november/tavlar-om-boken-sune-i-grekland.html
    Faktiskt så skulle jag ge den här boken till min sambo, han är 24 och det enda han läser är Sune och Bert-böcker. En julklapp som ligger nere vid fotänden på julaftonsmorgonen skulle det få bli :)

    min mejl: e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är väldigt gärna med i tävlingen! Jag skulle vilja vinna boken till mina syskonbarn som bl.a. har släkt i Grekland och därmed varit i just Grekland några gånger. De hade uppskattat den till tusen :)

    Caroline
    Carolinesdm95@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag hoppas jag vinner för jag har "barnslig" humor och läser den först och sedan ser jag om det finns något barn som läser "analogt" eller om jag får köpa en läsplatta också!

    SvaraRadera
  13. Skulle vilja vinna boken så jag o mina småkillar fick en mysig stund tillsammans :-)
    Åh kunna skratta o njuta till denna bok i höstmörkret.

    Mvh Tracy Leckremo

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: