lördag 7 juli 2012

Bergådalbana

Igår hände saker här hemma som gjorde att stämningsläget förändrades till det bättre. Jag hoppades att lögnerna och allt tråkigt nu skulle ligga bakom oss och vaknade nästan utvilad i morse. Allt var ok under dagen och vi andades lättare... fram till tidig kväll ikväll. Då var vi tillbaka på ruta ett igen. Eller kanske inte på ruta ett, men kanske på ruta tre eller nåt...

I nuläget vet jag inte riktigt hur vi ligger till eller vad som händer. Jag vet bara att läget är något bättre än i förrgår, men sämre än för 4-5 veckor sedan. Jag lurade mej själv genom att hoppas, det är jag mästare på... att lura mej själv alltså. Jag hoppas, får en smäll och går i backen.

Det enda jag vill är att ha det lugnt! Jag vill ha sanningsenliga personer runt mej och jag vill att hela min lilla familj ska må bra. Jag ropade hej lite för tidigt, men slutar ändå inte hoppas på att allt ska bli bra. Jag bara undrar när...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: