söndag 29 april 2012

Vart tog söndagen vägen...?

Hela dagen har gått och jag har faktiskt ingen aning om var den tagit vägen eller vad jag gjort... Jag vet att jag vaknade vid 8, duschade och mötte upp våra medlemmar. Vi var fem stycken plus två hundar som gick våra 6 km. En härlig promenad med sol och lagom varmt.

Det är sedan minnesluckan tar fart... jag var supertrött så jag gick och la mej en stund medan Martin fixade lunch. Vi åt och sen kollade jag på nåt på tv medan Martin fixade sin deklaration. Sen var dagen slut!

Men det gööööör inget! För jag är ledig två dagar till  :-)
I morrn åker vi på "skrattkryssning". Alltså: vi åker till Åland och har alltid så himla kul att vi garvar läppen av oss i ett dygn. Åsså ska vi äta gott förstås, tre bufféer... på 23 timmar. Tur vi väger oss innan vi kliver på båten  :-D

Det känns nästan som semester, bara för att vi har två dagar extra ledigt. Å det behöver vi. Snart kör vi igång i Haninge. Då blire jobba av!

Jag är iofs trött, men mår himla bra ändå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: