fredag 24 februari 2012

Inställt

Fick samtal från Tv4 igår, ett ganska tråkigt samtal. Vår medverkan i Kvällen är Din ställs in pga att vår väns familj inte är 100%-igt med på noterna. Nånstans hade jag detta på känn, men hoppades på det bästa. Jättetråkigt, men men, nu är det som det är...  Vi är många som lagt ner enormt mycket kraft, arbete och timmar på att allt ska klaffa. Så nu känns det lite tomt kan man väl säga.

Men jag ställer in mej på att fixa en invigning istället. Skytteklubben ska invigas 17/6 och det förslag jag lagt till dagordning har accepterats helt och hållet. Bara att börja jobba alltså! Så nu har jag mailat till en massa människor som jag tidigare jobbat med och som jag hoppas kan hjälpa mej.

Vår skyttelokal brann ner helt till grunden för snart 2 år sedan. Nu är äntligen den nya skyttehallen på plats och ett helt nytt skyttecentrum ska invigas. Det kommer att bli en sk. kändistävling, klubbmästerskap, underhållning och förstås klippning av band. Syftet är att ha en fin dag och visa upp klubbens verksamhet. Vi tappade många medlemmar efter branden och behöver få in nya för att kunna ha en bra verksamhet. Alltså behöver jag ha hjälp av sk kändisar som är beredda att ha sitt ansikte på en affisch som dragplåster. Tomten är med på noterna, han tom bad om att få vara med. Dogge är medlem i klubben och kommer att vara med både på skyttetävlingen och en del av underhållning. Sen har jag bett artister, musiker, författare, skådisar, sportstjärnor och ett gäng andra om hjälp. Nu börjar svaren att trilla in och jag hoppas förstås att alla säger JA!

Visst känns det tråkigt att tv ställde in, men nu får vi se fram emot detta istället. Det viktigaste just nu är att huvudpersonen aldrig får veta något om nomineringen. Han ska inte få veta varför allt blåstes av. Jag är besviken, det vill jag inte att han ska vara. Alltså är det bara att låssas som ingenting och köra vidare. Det ska nog gå bra, det måste det göra!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: