söndag 9 oktober 2011

BINGO!!!

Min mamma har gått på bingo här i Tumba sedan slutet på 60-talet. Jag har följt med henne sedan jag var liten med ett litet avbrott i tonåren. Nu går vi tillsammans nästan varje söndag under vinterhalvåret. Ibland följer Martin eller nån av killarna med, men oftast går vi ensamma. Ibland vinner vi - ibland vinner vi inte... ikväll vann vi inte  :-(

Om man inte orkar åka iväg och spela bingo kan man göra det på nätet istället. Det är faktiskt jätte enkelt! När man registrerar sej får man en slant att spela för oberoende på vilket bingospel man väljer. MamaMia bingon tycker jag är roligast, de ordnar även resor och andra kul grejer. Men Betsson Bingo är enklast att spela och där får man två gratisspel om dagen. Vilken man än väljer så är det enkelt att förstå hur allt fungerar. De olika sidorna är lättmanövrerade och man vinner faktiskt ganska ofta.

Har man tråkigt så är det bara att köra igång ett spel. Var man än befinner sej kan man spela och fördriva tiden lite. Det är så himla spännande att sitta där med ett nummer ifrån och vänta, pulsen ökar lite... ibland kommer den å då blir man så himla glad. Ibland kommer den inte och då blir man lätt frustrerad. Frågan är vad man skulle göra om man vann riktigt mycket pengar...? Jag vet! Vet du?

.

1 kommentar:

  1. Vilken bingosida rekommenderar du? Jag tycker att det är bra att Betsson ger gratis bingospel men det finns ju många andra sidor också. Vilka har du provat?

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: