tisdag 11 oktober 2011

Allers? Allas?

Bild från Expressen
Vi har en riktigt äcklig signal på vår hemtelefon. Den skär i öronen och kräver att man svarar snabbt. Att bli väckt av den är ingen bra starta på morgonen... å så startade min dag idag. Martin svarade och kom sakta upp för trappen medan han pratade. "Ja det ska väl gå bra" "Vi träffades på Jobbet ja... Viktväktarna". Va? Inte mycket man fattade av de snacket. Men så sa han "Jag ska bara kolla med min sambo" och tog bort luren från örat. "Är det ok att Allers gör ett reportage om oss?" Jaha! Ok, ja det är det väl antar jag. Det är ju inte direkt första gången...

Så nu ska en journalist komma hit och göra ett reportage om oss som kommer ut i början av nästa år. Så nu gäller det att ta tag ordentligt i vikten och förhala fotografen, så vi hinner gå ner några kilon till. Men vi ser iofs bättre ut än förra året när Expressen var här. Å det var tydligen den artikeln som den här journalisten sett och ville spinna vidare på.

Finns Allers fortfarande eller var det Allas tro? Jag vet faktiskt inte, men det visar sej väl  :-)

.

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag känner inte till tidningarna, köper dom inte längre......
    Kortet i Expressen är ju superfint. Kan det blir bättre? ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Kläder kan dölja mycket som tur är... :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: