onsdag 14 september 2011

Vissa gör allt!

Man tar till alla knep för att gå ner i vikt! Jag låter tom operera mej!!! Näää, så illa är det inte   :-)

Någon gång om året tar jag bort födelsemärken som förändrats eller kliar. Idag var det dax att ta bort 4 stycken. Dr Kompis stod redo med skalpellen när vi kom i morse, här skulle skäras! Han tog bort två märken på vänster arm, ett på höger arm och ett i knäväcket. Om en vecka kan jag ta bort stygnen och allt är som vanligt igen, men just nu ser jag ut som jag bråkat med en katt eller nåt... det är plåster lite överallt.

Dr Kompis och jag han uppdatera varandra på lite av allt som händer i våra respektive familjer och den stackars sköterskan undrade nog vad vi pratade om. Alla fattar ju inte när man prata i termer som: ställningar, skjutövning, ligg osv. Hon hade nog att skvallra om i fikarummet  :-)

Vi var upp tidigt i morse för att hinna till vårdcentralen i tid. När vi kom hem gick Martin ut med Baileys medan jag packade Traderagrejer. Nu ska vi äta lunch och sen måste jag hinna vila en stund innan jobbet, jag är supertrött och har ont i skallen. Jag fixar inte att gå upp tidigt flera dagar i rad, så är det bara.

Hoppas ni får en riktigt fin dag trots hårda höstvindar!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: