fredag 30 september 2011

Kom precis på en sak!

Inte nog med att Senior numera har körkort och tar sej vart han vill. Vi har alltså avvecklat AB Taxitjänst  :-) 

Dessutom kom jag precis på att jag förmodligen besökt mitt sista föräldramöte OCH sista utvecklingssamtal! Va coolt! Efter 13 år är det klart! Jösses va glad jag är att jag inte skaffade fler barn. Barnen har varit det största i mitt liv, självklart är dom de finaste jag vet och har. Men nu är jag sååå färdig med barnlivet och ser fram emot deras vuxna liv där de klarar sej själva.

Jag har gjort mitt! Å något jag inte kommer att sakna är de där värdelösa föräldramötena. Möten dit de som verkligen skulle behöva komma aldrig kom... Å utvecklingssamtalen där man nästan alltid sa att allt var så bra. Den tiden hade säkert en annan elev behövt bättre, jag kunde tagit berömmet över telefon. Bättre att lägga tid på problemen kan jag tycka.

Känslan jag fick när detta plötsligen slog mej var enbart lättnad och insikten kom ytterligare en gång att jag kan vara riktigt stolt över mina ungar och att allt blev så bra. Det är med stor tillfredsställelse som jag ser dem testa sina vingar. Detta är ren och skär lycka  :-)

.
 

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, och vettu, var tid har sitt! Kolla mitt inlägg idag, inspirerad av dig! ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: