torsdag 1 september 2011

En spännande dag!

Solen skiner och det är 19 grader varmt! Om jag skyndar mej att äta frukost och klä mej, så hinner vi nog ut på promenad innan allt annat tar vid. Idag är det en spännande dag!

Just nu mår jag alldeles förträffligt! Benet är ok, igår gjorde det lite ont men idag är det bra igen. Det går lite upp och ner, men för det mesta upp. Jag kan ju gå igen! Vågen pekar åt rätt håll, nu är jag tillbaka på den vikt jag hade innan alla kalas, kräftskivor och tacokvällar ställde till det. Å solen skiner! Det kan ju inte bli mycket bättre  :-)

Så får vi se om vi har en lite lycklig son lite senare idag. Han ska köra upp för lättt mc! Det var svårt att få tid för uppkörning, så han fick den 4 oktober. Vi fick rekommendationen att ringa kl 8 och 17 varje dag för att kolla återbud och när Junior ringde igår fick han tid IDAG! Det var bara att slå till!

Så nu håller vi tummar och tår att jag får ett samtal vid 16-tiden från en strålande lycklig unge som säger att han klarat det. Sen lär vi inte se röken av honom på ett tag, jo... kanske röken... men inte honom... :-S

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: