torsdag 22 september 2011

En otrolig dag!

Jag är helt slut! Hjärnan känns som den inte orkar tänka en enda tanke till och kroppen känns som en urvriden trasa. Tur man inte behöver tänka mer den här veckan  :-)

Det har varit en lång, men väldigt bra dag. Senior har varit ute och kört nästan hela dagen, han är superlycklig. Men dagen skull ge oss ännu mer roligt att suga på...

I lördags var ju Martin och jag på Mc Donalds och fick löfte om att Mandisen och Juniors kompis K skulle få komma på anställningsintervju. Idag var det dax! Å båda två fick jobb!!! Hur kul var inte det då?! K har redan skrivit anställningsavtal, fått sina kläder och börjar jobba nästa vecka. Mandisen har också fått arbetskläder och ska skriva avtal nästa vecka. Så himla kul!

Den här dagen blir svår att överträffa. Hela den här veckan blir svår att överträffa! Eller ja... hela året faktiskt. Detta har varit det bästa året någonsin tror jag faktiskt. Jag går inte längre runt och inväntar katastrofen som borde komma. Jag kan faktiskt vila i tanken att allt är bra och ska var det ett tag framöver. Å den tanken känns inte längre ovan eller läskig. Det känns fantastiskt helt enkelt!

Just nu är jag väldigt tacksam över mitt liv och önskar det ska vara så en lång tid framöver.

.

2 kommentarer:

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: