lördag 3 september 2011

September!

Jag har väldigt svårt att acceptera att sommaren är över och att det redan är september. Oavsett hur bra jag mår, så vill jag inte ha höst. Jag vill verkligen inte! Jag tycker inte om hösten!

Det må vara fina färger, hög och klar luft, osv osv. Men i morse var det kallt och det tog en väldans lång tid att bli varm igen när jag hade varit ute. Löven faller från träden som en påminnelse om att allt snart kommer att vara dött, eller iaf ligga i vila. Nu är det faktiskt hela 7 månader till våren kommer och det känns TUNGT!

Å ingen resa har vi heller att se fram emot. Gilla läget? Jo, visst... kanske... om det vore sol och lite varmare kanske. Nåja, det är bara att försöka leva i det berömda NUET och njuta av de fina dagarna. Så är det snart vår igen. Eller hur?!

.

1 kommentar:

  1. Optimisten skriver så.
    Carpe Diem.
    Jaa, vad ska man göra? Vi kan inte påverka! Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: