fredag 26 augusti 2011

Mandisen 16 år!

Idag är det fredag och som vanligt är vi lediga/jobbar hemifrån då. Idag passar vi även på att vila ut efter två hektiska veckor. Vi är trötta och lite småhängiga både Martin och jag och får inte riktigt tummen ur att göra något. Jag borde tvätta... tvättkorgarna svämmar över nu när Junior har börjat träna igen. Jag borde ringa några samtal... men jag gör det inte. Vi hade ingen mat hemma till lunch, men kom oss inte för att åka och handla... Så Junior och jag tittade lite bedjande på Martin istället och helt plötsligt satt vi på vårt sushi-hak och åt  :-)

Men jag har skrivit 135 vykort till medlemmar som inte varit hos oss efter sommaren. Och jag har beställt tid för trimning till Baileys. Jag har skrivit veckobrevet och Martin har skickat det. Så lite har vi lyckats göra, även om det är marginellt.

Mandisen och Junior sommaren 2010
Om en liten stund ska jag gå ner till kompisen Melissa och hennes salong. Jag ska äntligen få min massage, min belöning för att ha nått första delmålet. Det ska bli så otroligt skönt och är helt rätt dag för detta. När jag är färdig blir jag hämtad av Martin, då ska vi åka och fira Mandisen som fyller 16 år idag. Hon har precis varit här en stund, hon går ju i skolan brevid oss nu. Så hon fick känna doften av sitt paket, men fick det inte. Junior var liiiite taskig där och retade henne rejält  :-)

Så strax ska jag leta fram kläder att ha på mej efter massagen och sen ska vi fira Mandisen med dunder och brak!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: